czwartek, 3 stycznia 2013

Początki są zawsze trudne .....

Witam wszystkich! Jeśli już trafiliście na mojego bloga zachęcam Was do przeczytania tego wpisu ;)

A więc mam na imię Matylda i chciałabym poświęcić tego bloga psom. Od razu mówię, że nie jestem (jeszcze!) żadnym trenerem czy behawiorystą, lecz ku temu zmierzam ;)
 
Chciałabym się z Wami podzielić moją więdzą, porozmawiać na różne tematy związane z psami oraz przeczytać Wasze komentarze na ów tematy :) Mam nadzieje, że mój blog nie umknie Waszej uwadze i będziecie tu wracać często + zostawiać komentarze ! <3
 
Mam również niedawno powstały kanał na YT lecz nie ma na nim JESZCZE żadnych filmików co zmieni się myślę w jak najbliższym czasie.Ale możecie zawsze dać mi ,,Kredyt zaufania" i zasubskrybować go już teraz! Wtedy nowo powstałe filmiki ukażą wam się na ,,youtubowej tablicy" jak ja to mówię.Mój kanał na yt to oczywiście PiesPrzyjacielIJa <3
 
Jeśli Doczytałaś/łeś to do końca i nie zanudziłam Cię to proszę zostaw komentarz z pomysłem na jaki temat powinien powstać filmik czy wpis na blogu:)  ZACHĘCAM RÓWNIEŻ DO OBSERWOWANIA MOJEGO BLOGA, TO DLA MNIE BARDZO WAŻNE <3

Pozdrawiam, liczę na Waszą pomoc w,,rozwinięciu skrzydeł"  <3



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz